Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vaste plek op woonboerderij in Groen Brabant.

  • ben/mir

    Alsjeblieft, we bieden je een eigen plek in groen Brabant

    in een zelfstandig gastenverblijf op een woonboerderij.

    Beschermde natuurgebieden op 'n paar honderd meter.

    We vragen alleen maar dat je er voor ons bent als we je

    nodig hebben voor (b.v.) wat huishoudelijk werk of een

    licht tuinklusje.

    We zijn een stel: jongere vrouw (helaas chronisch ziek) en

    man op leeftijd (gepension., de ouderdomsklachten komen

    er jammergenoeg aan).

    Jij bent een all.staande vrouw (zonder werk omhanden),

    rustige(!) kids en/of hond welkom. Een rijbewijs en een

    zorgzame instelling gewenst.

    Het is een ideale kans als je zo nu en dan wilt wegvluchten

    van stress, drukte, problemen. (Dus geen vaste woon-

    inschrijving).

    Mail eens wie je bent en waarom je het aanbod interessant

    vindt. Tot schrijfs op benmir@ymail.com

  • Wijnand

    Beste Ben/Mir

    Toen ik jullie advertentie las, vond ik het jammer dat ik niet geheel aan jullie wensen voldoe. Toch schrijf ik met in mijn achterhoofd de gedachte dat niet geschoten immers altijd mis is.

    Welnu, ik ben een man van 35 jaar en kom oorspronkelijk uit een klein dorpje waar ik in mijn jonge jaren op de boerderij werkte. Na jaren in de stad wonen, wil ik graag vaker terug naar de natuur en ben op zoek naar een boerderij waar ik in ruil voor vrijwilligerswerk kan verblijven. Ik hou erg van (biologisch)tuinieren en ben ook zorgzaam ingesteld, momenteel werk ik nog deeltijd in de verzorging. Verder speel ik akoestische gitaar, zing ik en schrijf ik muziek.

    Binnen enkele maanden zal ik een Ger, dat is een mongoolse woontent ook wel bekent als Yurt, gaan kopen en zoek hiervoor een standplaats. Mijn bedoeling is dan veelal hierin te gaan wonen, soms wat te reizen en zo nu en dan nog wat dagen ,meestal in het weekend, in Rotterdam te zijn. Mijn inschrijfadres wil ik ook in Rotterdam houden.

    Dus als jullie ruimte hebben voor een prachtiche mongoolse authentieke Ger/Yurt( doorsnee +/-5 meter) waarin ik kan verblijven, kan ik jullie regelmatig bijstaan in de tuin en de huishouding. Als dit alles jullie interessant lijkt, hoor ik het graag.

    Warme Groet

    Wijnand